Tjockt nice!

Publicerat: 2009-05-28 kl. 16:45:51

Blev ingen engelskalektion idag, han ville bara "se oss och prata med några om betyg och liknande". Och bland dem inkluderades inte jag.. så ja. Vid nio hade vi svenska, gjorde typ inget där. Skrev mitt CV (är typ klar nu!) och spelade lite. Sen i slutet hade jag, Louise och Mina våra bokredovisningar för läraren. Gick väl helt ok. Det sänker inte mitt betyg iaf så spela roll...

Till lunch var det pizza! Inte världens godaste men den kändes ändå bra i munnen ;) Sedan japanska. Vi gjorde inte alls så mycket mer än att få tillbaka provet och gå igenom det och pratade om det nya kapitlet. Jag fick mvg btw, 26/27p!

Har varken engelska eller svenska nästa torsdag (svenskan är borta som komplettering för diktkvällen). Så vi ska då bara ha språk, men så säger Johan min japanskalärare att de som inte behöver göra omprov får ledigt! Alltså ingen skola nästa torsdag! Horaaaay!

Nu ska jag svara på några geografifrågor sedan käka och sedan fortsätta och sedan ta bussen tillsammans med Challe ner till simhallen för lagmöte! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0