Rebecca

Publicerat: 2009-05-17 kl. 15:49:50

MIN NAMNSDAG IDAG, GRATTIS TILL MIG!


Så... ESC 2009 slutade inte lyckligt för Sverige med en 21:a plats. Däremot tog Norge hem en överlägsen seger med låten Fairytale, som för övrigt inte ens var min favorit men rätt okej ändå. Själv gillade jag Israels och Bosnien & Herzegovinas bidrag och några fler jag inte orkar nämna just idag. Tysklands bidrag var lite skoj men Dita Von Teese var ju bara äcklig... Jag gillade även Andorra som inte ens tog sig till final... Men låten kommer nog spelas flitigt på min iPod när jag hittar den. För övrigt var det en trevlig kväll hemma hos Jessica och Robban och sjävklart Alicia ;)

Idag har jag svarat på en massa frågor, gjorde ju bara en igår så var tvungen att lägga på ett kål idag. Sedan har jag kollat på Huset Fullt och käkat kladdkakan jag egentligen skulle ätit igår. Hihi. Jessie och Nattis kommer nog om inte så länge så jag måste röja upp lite här och var, min fina städning i köket höll tyvärr inte så länge.. ciao!


Regina - Bistra Voda (Bosnia & Herzegovina)


Kommentarer
Postat av: jessica, äldsta syrran

Tack för igår. det var trevligt att du kom och tittade på ESC med oss!



GRATTIS GRATTIS GRATTIS på namnsdagen

2009-05-17 @ 21:55:22
Postat av: Cecilia

grattis i efterskott! :D

2009-05-18 @ 10:51:11
URL: http://ceciliasplace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0