Nu är jag tillbaka

Publicerat: 2009-05-04 kl. 13:58:33

Bestämde mig för att ta en bloggpaus över långhelgen av olika små anledningar. Tänker inte gå in på dem men det var iallafall skönt att slippa datorn och bloggandet ett tag. Satt knappt vid datorn alls från torsdag till söndag! Nu ska vi se vad jag hittat på de senaste dagarna...

torsdag: bröt ihop i skolan vilket inte var så nice. "firade" valborg hemma med mamma! B&J Phishfood muuums!
fredag: läste, solade och fick lite färg, fysade lite för mig själv.
lördag: panikångest inför religionsprovet,  promenerade runt säbysjön med mamma - nästan en mil och det tog typ två timmar! åt mjukglass för första gången i år, pluggade inför religionsprovet.
söndag: åkte till Gävle och hälsade på Jessie, Rickard och Nattis i deras nya radhus! Pluggade en del i bilen på hemvägen och sen fortsatte hemma efter maten.

Idag blir det lite ätning av nudlar, ska fixa till geografiuppsatsen såsom min lärare sa till mig att göra, träning, ätning av potatisbullar och sen... CHILL OCH SOVA! :D

Javisstja, hade ju religionsprov idag. Gick helt åt helvete, fastän jag satt i 1 ½ timme, näst längst. Men jag har grymt stora krav på mig själv så därför tycker jag det gick sämst fast många andra i själva verket kanske skulle vara helnöjda. Jag bad henne om att möjligtvis få komplettera munltigt det jag inte klarar. Ibland har jag grymt svårt att få ner tankar och åsikter på papper... så äre!


Kommentarer
Postat av: Jessie - Mamma till Natalie

B&J glass när jag kommer!!! Söt bild på Tullan :)

2009-05-04 @ 21:16:48
URL: http://pessin.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Aha okej :o Ja, jo det gör man ju :/ Jag är en expert på det! vinka

2009-05-04 @ 22:56:54
URL: http://ceciliasplace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0