Ich habe hunger

Publicerat: 2009-05-26 kl. 17:32:13

One Tree Hill är världens bästa tv-serie. Nu är säsong 6 slut och detta avsnitt var så otroligt bra! Ni som inte sett det än kommer verkligen få vänta på något gott när de sista avsnitten sänds i svensk TV i höst.

Har inte käkat någon middag än, knappt någon ordentlig lunch heller. Det var äcklig falukorv med mos i skolan, hemma åt jag två mackor och ska snart käka det sista nudelpaketet. Tur att mor och far kommer hem imorgon så jag får mat.

Snart börjar det dra ihop sig och betygen ska sättas. Har väldigt mycket skolarbeten kvar att göra, dock är inte det mesta så viktigt för mina betyg då flera kursen fortsätter nästa termin. De ämnen som jag ännu måste prestera bra i är religion, engelska och möjligtvis samhälle för att få ett säkrat MVG.

Jag hade för övrigt japanska prov idag. Det var piece of cake men jag tror dock att slarvfel kommer att uppenbaras som vanligt. Men det kommer nog inte hota mitt betyg, då jag fått grymt på alla prov och läxförhör. Fick även tillbaka mitt historiaarbete om häxprocesserna, MVG där. Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0