Hej & hå

Publicerat: 2009-05-19 kl. 22:53:15

Imorgon bär det av det Gbg! Ska bli jättekul men samtidigt.. läskigt. Hatar att åka iväg, det är så mycket bekvämare hemma! Har plockat fram och planerat lite vad jag ska ha med mig, men resten gör jag imorgon när allt är tvättat och stryket!

Idag hade jag matte nationella. Gick väl hyffsat men orkade inte bry mig så mycket eftersom mitt betyg kanske inte ens hänger på det.. jaja. Efter det drog jag hem till jakan och mötte upp Jessica och Jessie i Jakan. Vi vandrade hem med de två små bebisarna hem till Jessica och bara hade det trevligt. När jag senare skulle ta bussen hem träffade jag på Linnea, trevligt trevligt.

Aja.. ska nog dra mig tillbaka nu.. Läsa.. skriver nog imorgon också! Too-de-loo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0