den sjunde maj två tusen nio

Publicerat: 2009-05-07 kl. 20:09:16

Heej! Nationella i engelska stod på schemat idag. Vi befann oss på GIH, Gymnastik- och Idrottshögskolan , och skrev det. Det gick hyffsat bra, men men! Jag var superduper trött när jag kom hem sedan, vid ett så somnade jag och sov i två timmar. Inte bra. Det konstiga är att jag sov väldigt länge inatt, somnade redan 22.20 igår kväll. Fast jag brukar ju iofs bli tröttare när jag sovit länge...

På träningen idag så var vi i sandvik och sprang två varv. Jag tror det gick bättre än förra gången faktiskt! Efter hade vi lite armfys och jag höll på att dö så ont det gjorde. Snacka om att träningsvärken kommer komma sen.

Papput kom hem från det långa bananlandet i öst igår och hade med sig lite saker! Två böcker, en idoltidning samt ätpinnar! Jag lyckades förstå lite av Biroodo no usagi-boken att pojken fick en present (antagligen kaninen) av sina far- och morföräldrar. :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0