>_<

Publicerat: 2009-05-05 kl. 21:16:48

Så arg man blir när man tänker vara duktig och göra historiaarbetet och upptäcker att man har kvar boken i skolan. SKIT OCKSÅ! Jag la ju den där medvetet för jag inte pallar dra med den till skolan när vi har idrott. Nu får jag stå mitt kast och sitta här och inte komma vidare. Tur är väl att jag skrivit klart fråga ett och skrivit lite på fråga fyra och fem... men det är inte tillräckligt!! Nu måste jag ju fortsätta på torsdag, sista dagen innan inlämning, för imorgon kommer jag troligtvis vara stendöd. Tur att vi har nationella på torsdag vilket innebär = inget språk och slutar 10.25! Har iallafall gjort klart geografin, typ, får se om jag orkar göra något mer, men det tvivlar jag på!

Wooops.. måste duscha och käka sen sova! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0