Twilight

Publicerat: 2009-03-23 kl. 16:23:23

Titel: Twilight
Originaltitel: Twilight
Genre: Drama, Fantasy, Rysare, Romantik
Inspelad: 2008
Skådespelare: Kristen Stewart och Robert Pattinson.

Handling:
Isabella Swan flyttar till Forks, en liten regnig sovstad i Washington. Hon förväntar sig att hennes nya liv ska bli lika långtråkigt som staden själv. Men när hon träffar den gåtfulla och förföriska Edward Cullen tar hennes liv en oväntad och farlig vändning. Edward har länge lyckats hålla sin identitet som vampyr hemlig, men nu går ingen säker, minst av allt Bella, som är den person Edward älskar mer än någon annan. Edward och Bellas förhållande balanserar på knivseggen mellan begär och livsfara.

Omdöme: Innan jag såg denna film hade jag ju hört fantastiska omdömen om den. Och den var verkligen bra! Hyffsad bra story och skådespelarna passade perfekt för sina roller. Dock tilltalade den bara mig för stunden, och jag glömde mer eller mindre bort den nästa dag så av mig får den inte full pott. ♣ ♣ ♣ ♣

Kommentarer
Postat av: emelie

Du MÅSTE läsa boken. 1000ggr bättre än filmen! ;)

2009-03-23 @ 16:47:17
URL: http://emelienorbeerg.blogg.se/
Postat av: emelie

Du MÅSTE läsa boken. Den är 1000ggr bättre! :)

2009-03-23 @ 17:04:33
URL: http://emelienorbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0