Time for a change

Publicerat: 2009-03-30 kl. 19:23:00

Träningen gick förvånadsvärt(?) bra trots min kvarliggande förkylning. Full fart hela träningen och jag dog inte så mycket. Klart att man kände i halsen när tempot var som högst men det var ändå inte så farligt. Orkar inte gå in på detaljer men det gick ganska bra för min del vissa tillfällen och det peppar mig och mitt självförtroende något otroligt.

Sedan har jag något att berätta. Jag funderar nämligen grovt allvarligt på att byta skola. Det är inte så att jag tycker Cybergymnasiet är så värst dåligt och lärarna är helt OK. Det är andra saker som får mig att må dåligt och mer eller mindre vantrivas bara. Inget personligt mot någon dock. Kruxet är ju att om jag byter, försvinner min älskade japanska. Visst, det är något jag kan läsa i framtiden eller på fritiden men på cyber får jag det gratis här och nu. Men det är klart, dessa tankar kommer ju oftast periodvis...

Har matteprov imorgon. Jag undrar hur det kommer att gå då jag inte räknat klart sista kapitlet helt och hållet. Ska kolla igenom det som kan tänkas komma och sen får vi se hur det går. Något mvg kommer det ju knappast bli, men det har jag ju inte fått sedan första provet så... ;)

Kommentarer
Postat av: emelie

Jag har också ma-prov i morgon. På geometri :/

2009-03-30 @ 20:59:21
URL: http://emelienorbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0