Rubrik

Publicerat: 2009-03-10 kl. 19:28:11

Gah, det är så svårt att hitta på rubriker nu förtiden! Idag hade jag historia som var tråkigt, matte som var ganska kul och checkpoint som var skitlätt, japanskaprov som också var skitlätt. Kom med ett halvtimme tidigare tåg och det är ju alltid najs. På bussen här hemma i jakan kom Simon, brorsan, också på. Trevligt trevligt.

Imorgon börjar jag 12!!! Vet ej, när jag slutar men jag tippar att man får gå hem efter 40 minuter om man vill. Kursinfodag ya know.. svårt kommer det bli. Ska iallafall välja tyska steg 1 och kanske något med musik.. gitarr, ensamble, kör? Tyvärr får man ju gå ända till Cybergymnasiet Norra för att ha estetlektionerna. Aja. We'll see...

Nu väntar duschen och sen blir det Den rätte för Rosing på TV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0