Nu är det kväller...

Publicerat: 2009-03-16 kl. 20:08:16

Här sitter jag med ont i fötterna. Vet inte varför men det började göra ont i slutet av träningen, som var skithård. Inte bara att det var jobbigt utan att allt var tvunget att vara perfekt annars fick vi springa. Jaja.

Har helt glömt bort att säga att jag fick MVG på religionsuppsatsen om etik och moral! :D Det trodde jag aldrig! Jag som inte ens förstod kriterierna...

Sitter och skriver ner SO:n på datorn nu. Det går väl ganska bra. Lite mycket bara. Hade planerat att kolla på film ikväll men tror inte jag hinner det då jag ska göra lite engelska också. Ack, Twilight eller P.S. I Love You får vänta till någon annan kväll. Too-de-loo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0