McFLY

Publicerat: 2009-03-28 kl. 13:18:23

Som alla kanske inte vet var jag ett stort McFLY-fan en gång i tiden. Nåja, så länge sedan var det väl inte. Jag upptäckte dem den 30 april 2005 och efter det vart jag och min kompis fast. Vi fangirlade ihjäl oss med videoklipp, musik och liknande. Men inte många år gick, för någon gång under 2006/07 så började jag tröttna. De blev äldre, jag blev äldre. Deras musik förändrades något. Men sånt är livet. Säg något band som alltid har haft samma stil i alla år.
Även om jag inte lyssnar mycket alls på dem idag är McFLY fortfarande en del av mig och jag blir alltid lika glad och peppad när jag hör deras gamla hits.

DÅ:

That Girl


NU:

Do Ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0