Kursinfodag

Publicerat: 2009-03-11 kl. 20:11:29

Ja idag var det som sagt kursinfodag. Det var först en liten samling i ett klassrum där ett par lärare pratade om sina ämnen. Ganska så tråkigt när jag ändå inte ska välja något av dem. Men lärarna var skojiga haha. Särskilt Dario som är  historia och, jag har för mig, kinesiska lärare. Asså omg vad han snackade fort och var helt galen. Han verkade, som Louise sa, besatt! XD Satt och garva hela tiden haha. Sen var det ju en annan lärare, Peter, trafikkunskap, haha han var också lite småkul!

Tyvärr har vi bara 150p att välja nu till tvåan, vilket betyder högst tre nya ämnen. Både bra och dåligt. Jag vet iallafall att jag ska välja tyska steg 1, som är 100p. Sen de resterade 50p är jag inte lika säker på. Kanske rättskunskap eller körsång. Ska även höra om intrument nivå 1 finns. Men som det ser ut nu är det rättskunskapen som ligger först.. ;o Och allt ska väljas till nästa fredag! Gah!

Angående min pluggning idag har jag gjort nååågra frågor i geografin. Två kvar som ska vara klara till på fredag typ. Historiafrågorna tror jag inte jag tänker göra utan bara läsa om dem i boken. Chüss!!

Kommentarer
Postat av: Jessie - Mamma till Natalie

tror rättskunskap skulle passa dig. det är bra att ha lärt sig när du kommer ut i stora världen :)

2009-03-11 @ 22:26:16
URL: http://pessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0