Hej hopp, galopp!

Publicerat: 2009-03-20 kl. 21:26:47

Träningen blev flyttad en halvtimma framåt, till klockan sju närmare bestämt. För omväxlings skull åkte jag med Challe till träningen! Jag visste inte att hon fick körkort förra veckan, vet inte hur jag kunde missat det, menmen! :D Roligt för henne, grattis! =) Nå, jag vet inte vad som hänt med mina fötter. Hela veckan har jag haft grymt ont i trampdynorna efter varje träning, även efter idrotten i skolan. Samt att jag snubblar hela tiden. Weird. Kan bero på att jag går inåt med fötterna och att mina fötter är vanskapta. Måste kanske skaffa inlägg i skorna. Hm!

Nu ska jag spela lite meeblings och senare kolla på Twilight! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0