En förkyld-jäkel!

Publicerat: 2009-03-24 kl. 11:44:12

Jag stannade tyvärr hemma från skolan idag. Vaknade vid fyra och var då genomförskyld, huvudet värkte, halsen gjorde ont och även käken o tänderna värkte. Inte så kul. Som tur är var det inga jätteviktiga lektioner idag. Historia, matte och japanska. Har historieprov imorgon så det enda de skulle göra på den lektionen var att fortsätta plugga och jobba med instuderingsfrågorna. Matte kan jag ju räkna själv här hemma och det vi börjat med på japanskan nu är inte särskilt svårt.

Som ni säkert förstår blir det då ingen träning för min del idag. Måste vara hemma och bli frisk och plugga eftersom det som sagt är prov imorgon. Men efter erfarenhet vet jag att jag bara brukar vara riktigt sjuk i 1-2 dagar så ännu finns hoppet uppe att jag är frisk imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0