Den rätte?

Publicerat: 2009-03-31 kl. 21:28:09

Nu har ju Linda Rosings dejtingserie Den rätte för Rosing lett mot sitt slut. Har följt varenda program och från att inte ha vetat ett enda dugg om Rosing har jag faktiskt fått en bild av henne som visar sig vara bättre än vad jag trodde från början. Hon valde i alla fall 19 åriga Hugo. Han var nog den snällaste och mest godhjärtade av alla killar som var med, men är han verkligen den rätte? Åldern tycker jag egentligen inte är så himla farlig, då hon är 35. Grejen är ju, tycker jag, att hon faktiskt har en dotter som är 15 år, alltså fyra år yngre än killen hon dejtar. Det känns ju en aning fel. Men men, kärleken är väl blind.

I över en månad nu har jag efter varje träning. både basket och i skolan, fått jävligt ont i trampdynorna. Det blir bara värre och värre för varje gång och det tar längre och längre tid tills smärtan försvinner. Ska kolla upp detta inom kort för jag pallar inte fler träningar när jag knappt kan springa eller röra mig normalt för det gör så jädrans ont. Bajs fötter! Inte nog med att jag har hög vrist, stor hålfot(?) och dessutom går innåt med dem.

Har varit ganska så duktig idag gällande Darfurarbetet. Blev dock inte klar med åtgärderna men lite skrev jag iallafall. Hitta dock väldigt mycket om konsekvenser och mänskliga rättigheter. Ska skriva in det mesta sista imorgon efter min långa skoldag.

Nu ska jag ta och äta något, sedan troligtvis kolla på One Tree Hill, kanske läsa VeckoRevyn om jag inte kan somna och sen.. sova. Vi hörs och God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0