Bajs på allt

Publicerat: 2009-03-02 kl. 21:37:17

Bajsdag för det mesta. Mentorstiden var tråkig like always, men kul med pingpong efter lunch fastän jag skämde ut mig inför några heheh och det var bajs... religionen var väl helt okej men ändå seg. Men jag träffade på Nastasia på bussen hem, henne har jag inte träffat sedan nian så det var trevligt det. Har sovit bort hela bajsdagen hemma sen tränat en bajsträning för min del. Mådde typ illa hela tiden och det resulterade ju bara att allt gick bajs. Ingen motivation har jag heller för samhällsekonomin och bajssvenskan. Varför är allt bajs!? Det enda som inte är bajs är att vi ska fortsätta på Shall we ダンス? imorgon på japanskan! Jag fick även gratis Vecko Revyn idag. Det var najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0