Ännu en söndagskväll

Publicerat: 2009-03-29 kl. 21:09:52

Som så många gånger förr.

Sitter och arbetar med Darfurprojektet. har bestämt mig för att lägga vad konflikten handlar om/dagens läge åt sidan just nu och skriva lite om konsekvenserna. Håper det blir bra! Vad som dock fortfarande sitter och gnager i mig är geografiarbetet om Darfur. Min lärare är helknäpp och säger att vi ska skriva ut allt material och visa honom på fredag vad vi hittat. Miljötänkande lärare kanske? Nja. Jag har hur många sidor som helst och jag pallar fanimig inte kopiera in massa fakta i word och använda upp mitt dyrbara bläck i skrivaren. "Nej, det ska ske me list" sa kärringen! Får väl be mamsingen ta ut på jobbet... hihi! Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0