Aj, snor och host.

Publicerat: 2009-03-26 kl. 11:16:38

Som sagt skulle ju klassen på muséeum idag, Nobelmuséet. Jag undrar om det var kul. Sjukanmälde mig iallafall, annars hade jag varit påväg till skolan just för en japanskalektion. Man skulle ju kunna kalla det skolk om jag varit frisk. Men faktum är att... jag mår fortfarande dåligt. Har en fasansfull huvudvärk och vill egentligen bara ligga och vila men jag måste plugga om Sudan så jag får det gjort nån jävla gång. Hostar gör jag också hela tiden. Usch.

Tyvärr blir det nog ingen träning idag heller... och imorgon är det frivillig träning så får ju se om laget ska ha egen eller inte. BAJS PÅ ATT VARA SJUK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0