Ååååh vilken underbar dag!

Publicerat: 2009-03-06 kl. 21:38:47

Ehehe.. not! Ni har redan hört om första halvan, nu till kvällen!
  Nå, jag åkte ju som sagt till träningen. Märkte att något inte stämde för att dörren till omklädningsrummet såg så stängd ut. Men den var öppen. Inga var i där och jag tänkte: "De kommer nog snart, klockan är bara fem i halv". Nå, kom det någon? Svar nej!
  Jag gick och kollade dörren in till hallen. Låst. Sen gick jag runt och kollade från andra sidan. Helt mörkt och den också låst. Jahapp och ingen mobil hade man med sig. Smart! 
  Sedan gick jag in och frågade någon på Aikido-träningen om jag fick låna mobil. Det fick jag och jag ringde mamma och fråga om hon kunde kolla om det stod något på min mobil. Såklart hade ju batterierna dött. Så mamma kom och hämta.
  Sen, när mamma redan var påväg, kom jag ju på att jag kan ju kolla på jakskolan. Så mamma skjutsa mig dit, haha trots att det ligger precis brevid. Och där var dem! I FOUND 'EM!
  Jo, och sen skulle vi ju träna i lilla hallen där. Då sa jag att det var ju inte alls några i sporthallen. Så vi drog dit! Smart as som jag var hade jag ju fortfarande inte med mig en laddad mobil så jag kunde inte ringa och säga till mamma att vi nu skulle vara i Sporthallen så hon kunde hämta mig där istället.
  Träningen gick väl för övrigt helt okej. Jag satte 5/5 straffar! Det gör jag inte så ofta faktiskt. Så då blev jag glad. Rakt i korgen åkte bollarna... Swiiish!
  Eftersom vi fick springa lite hit och dit och träningen började lite senare så skulle vi köra till kvart över. Det var ju inte bra eftersom mamma skulle komma hel och dessutom till jakskolan. Så jag fick ju dra vid nio. 
 
Låter väl som en trevlig kväll, inte sant?! Nej, ikväll ska jag äntligen kolla på A Millionaires first love! Hope it's good.

Kommentarer
Postat av: Jessie - Mamma till Natalie

du verkar ju aldrig veta vart ni ska spela?! Dåliga tränare som inte berättar.. eller?

Trist att du inte blev nöjd med håret.. men tur att det växer ut snabbt igen. Men klipp dig hos Martina nästa gång. jag har aldrig blivit missnöjd :)

2009-03-07 @ 09:30:37
URL: http://pessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0