090312

Publicerat: 2009-03-12 kl. 19:01:53

Idag har jag haft svenska, två timmars håltimme och sedan japanska i en halvtimma. På svenskan har vi börjat med poesi och idag fick vi läsa ett par dikter och sedan skriva egna väldigt vackra små texter. Det var ju såhär att vi fick klippa ut ord ur tidningar och sedan utifrån dem, slumpvist, skriva meningar. Jag klippte ut ett väldigt vackert ord, Matprofessorn, ur tidningen och den kom då först när vi skulle skriva så det blev ju så att hela dikten fick handla om mat på något vis hahaha. Matprofessorn = Carl-Jan Granqvist!

På håltimmen gick jag och Mina och tog ett snack med SYO. Frågade lite om kurserna körsång samt instrument. Vet iallafall att jag inte kommer att välja dessa nu så det blir med all säkerhet rättskunskap!

Japanskan var väl inte så himla skoj. Gjorde typ ingenting. Hade betygssnack. MVG of course. x) Han sa att jag var mycket duktig på typ allt.. muntligt, svara på frågor, prov osv! Och att jag ligger lite "före" alla andra.. hihih.

Asså jag fattar inte vart min kondition har tagit vägen? Orkar fan INGENTING. Är det skolan som tar ur all min kraft? Sover jag dåligt? Stress? Prestationsångest eller är jag rent utav otränad? Funderar på om jag ska ta mig en runda på söndag... Träningen var väl ganska kaos för min del. Kunde ju fan inte skjuta, passa, dribbla eller något. Iallafall inte i början. Sen spelade vi match. Gick väl lite halvbra men jag dog ju för jag har ju som sagt ingen kondition kvar.. Nej, jag måste göra något åt detta! Där med pasta!

Efter träningen pratade vi om hur vi ska göra i Göteborg. Alltså om vi ska anmäla två lag, eller bara ett. Det är lite olika åsikter om detta, olika förslag och så vidare... Vi ska prata om det imorgon igen och för mig spelar det ju egentligen ingen större roll. Bara vi håller ihop som ett lag, alla får spela och vi har kul!

Nej, ni väntar duschen otåligt och jag måste skriva lite geografi! Hörssss..

Kommentarer
Postat av: Deniesé

Godmorgon!

Ville bara önska dig en riktigt trevlig fredag! :)

Kram

2009-03-13 @ 09:11:15
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0