Nytt fräscht smink-kit!

Publicerat: 2009-06-16 kl. 14:59:33

Bestämde mig för att åka till Vällingby iallafall och i varjefall kolla på sminket. Vi frågade lite om foundation och puder och genast blev jag ett ansikte att kladda på. Hon som jobbade där testade puder, foundation och concealer på mig och det blev jättebra så det hamnade i MUS påsen tillsammans med tillhörande borstar och penslar.

Jag köpte hårfärg på Åhlens så nu sitter jag här med några nyanser mörkare hår, great! Hatar min vanliga hårfärg då de är alldeles för ljust för mina ögonbryn.

Ååh, fick nyss mejl om biljetterna till Harry Potter snart säljs!!! Måste vara först så vi får bästa platsernaaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0