Musarm?

Publicerat: 2009-06-17 kl. 21:46:28

Jag har haft ont i min arm i över en månad nu, jag vet inte riktigt vad det beror på men jag har mina misstankar att det kan vara musarm. Ni vet den armen man he´la tidne använder vid datormusen... Jag får grymt ont efter ett tag när jag haft den uppe mycket, som när man spelar sims, då använder man den inprincip hela tiden. Jag funderar på om jag ska ta en datapaus i en vecka för att se om det går över... bäst vore ju kanske från och med imorrn då vi troligtvis inte kommer ha någon träning förrns nästa vecka. Då blir det en hel del vila för armen.. men vi får se! Jag har iallafall flyttat över datamusen till vänster.. xD

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha, jag har också prövat med vänstern några gånger, det känns fett ovanligt! :P

2009-06-17 @ 22:23:07
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0