Gomorra!

Publicerat: 2009-06-15 kl. 12:58:13

Jag är ledig idag, mohahaha! Fast om jag hade haft vanlig skoldag hade jag slutat om 10 minuter, så vad gör det? Jag har iallafall hunnit med jäkligt mycket idag efter att ha vaknat 10.00. Syrran Jessica kom straxt innan elva för att hjälpa mig med matten så nu ska jag bara renskriva lite till och sen är den klar för att lämna in imorgon!

Funderar lite på om jag och mamma ska dra oss till Vällingby för att kontrollera MUS (Make-Up-Store) om det finns något bra smink att köpa där till min hy... Där är de ju professionella och kan nog hjälpa mig att hitta något som passar mig. Men jag vet inte om jag orkar, och jag har träning klockan fem. Men å andra sidan blir jag ju inte piggare över att sitta här hemma och inte göra något de kommande tre timmarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0