För han har tagit studenten!

Publicerat: 2009-06-13 kl. 16:54:50

Nu ska jag berätta om brorsans stora dag (åtminstone det jag fick vara med på)!

Nå,det började med att mamma, pappa och jag tog tvärbanan från Alvik till stationen innan slutstationen, Luma. Där låg/ligger hans skola Kulturama och det var där utspringet skulle äga rum. Vi fick en plats på sidan och ganska långt bak så vi såg inte så mycket när klasserna rusade ut fram till balkongen men vi kunde iallafall se att de var glada! Vi, jag, mamma, pappa och Simons kompisar Tompa, Jocke och David, gav honom lite presenter att hänga runt halsen! Efter det var det ju dags för han att byta om och sedan stiga ombord på flaket så då drog vi hem.

Väl hemma var det full rulle att fixa med allt till innan alla skulle komma. Så innan och efter fem började alla trilla in, dock kom Jockes föräldrar inte förräns långt efter. Men det gjorde inget för alla stannade länge och hade nog jättetrevligt! Det blev ganska sent och hopp i sängen kom inte förräns halv elva. Det är sent tycker jag, särskilt med skola för mig dagen efter!

GRATTIS BROR!






Kommentarer
Postat av: Nicole

Han e ju så stor våran bror. :)

Och så söt han var när han var en liten pojke. hihi kram

2009-06-14 @ 18:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0