En tisdag som alla andra.

Publicerat: 2009-06-02 kl. 20:28:05

Jag jobbad grymt bra efter jag skrev mitt senaste inlägg och skrev faktiskt klart historian, mer eller mindre! Imorgon ska jag låta läraren läsa den och se om den är OK.

Tog sista gardasilsprutan idag, mot livmoderhalscancer, och jösses vad den gjorde ont! Har fortfarande ont fastän det var flera timmar sedan :(

Imorgon har vi orientering på idrotten. Riktigt mysväder ska det bli också, regn. Ser verkligen fram emot att få springa i skogen och bli blöt. MmmMm. Har även engelska bokredovisning. Jag är fett nervös för jag vet inte om den är viktigt för mitt betyg eller inte. Jag kan inte acceptera att få endast VG i engelska. Jag har ju presterat bra på allt? Får väl se...


Richie Ren - Dui Mian De Nu Hai Kan Guo Lai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0