090609

Publicerat: 2009-06-09 kl. 09:55:27

Har håltimma nu. Japanskan börjar om en timma. Hade nyss betygssamtal i matten. VG. Fast det visste jag redan. Ska kanske göra någon uppgift så kanske jag får MVG om det går bra på den.

Glömde mobilen hemma, mamma om du läser detta, jag kan inte ringa när jag är påväg hem, så jag kommer alltså hem först innan vi åker.

Juste, lagmötet igår! Nya coachen är, som jag till en viss del gissade, Ulrika. Bra bra! Sen kommer vi även få en till coach, men den vet vi inte än och det är inte riktigt klart än. Annat som togs upp på mötet var laghelgen och middagen.

Nu ska jag tråka lite med datorn lite. Tråktråk.. hejs.


Kommentarer
Postat av: mamma

då ses vi hemma först!!!

2009-06-09 @ 11:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0