Söndagskväll

Publicerat: 2009-01-25 kl. 22:11:08

Tänk att jag kan vara uppe ganska länge på söndagar nu. Börjar ju inte förrens klockan tio. Ganska bra med tanke på att jag alltid har svårt att somna nätterna till måndagarna. I morgon börjar ju första religionlektionen också, ska bli roligt! Men jag hoppas för all del att vi inte får några läxor.. >_< Och juste, vi får ju ny mentor eftersom Jenny ska få barn snart. Att jag alltid ska drabbas av mentorer som får barn! Hoppas den nya är lika snäll som Jenny iallafall. Nu ska jag nog.. läsa igenom massmedian och sedan lägga mig i sängen för att läsa Sagan om Isfolket, är bara på bok 24... God natt :)


Kommentarer
Postat av: emelie

Vad heter bok 24? :) <3

2009-01-26 @ 17:26:49
URL: http://emelienorberg91.blogg.se/
Postat av: mickis

Men becca!:O dt var ett tag sen du började ju...^^, hehe

2009-01-26 @ 23:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0