Piss-skola

Publicerat: 2009-01-14 kl. 18:09:49

Cybergymnasiet måste ju vara på världens sämsta gymnasium. Allt är verkligen sääääääämst. Orkar inte berätta varför men den suger som tusan. Byta skola är något jag verkligen aldrig kommer att göra trots att skolan suger till max.

Jo, fick ju svar av naturläraren idag om ekologiuppgiften. Skulle göra den ändå. Fan säger jag bara. Fick värsta utbrottet och började nästan grina här hemma. Inte bara för det, utan för att jag har matteprov på fredag - ligger flera sidor bak och jag hinner verkligen inte räkna eftersom eftersom naturen tar ALL tid. Hade ju ingen mattelektion idag heller så då fick man ju inte räkna när man väl hade chansen. Meningslös skoldag.. igen. Strömmavbrott blevre också, så det har blivit två inställda digitalbild lektioner i rad. Dessutom så tvingas vi till skolan på tisdag för redovisning. DET ÄR VÄL FÖRFAN INTE VÅRT FEL ATT ERIK JÄMT ÄR BORTA!!!!

Jag har iallafall pausat skrivningen av världsbilder eftersom ekologin var tvungen att påbörjas. Har väl inte så värst mycket kvar i någon av dem, men måste nog finslipa rejält för att få det betyg jag SKA ha. Om jag inte får MVG i slutbetyg nu.. ja då vet jag inte vad jag gör. Tänker fan inte tacka och ta emot iallafall. Döda.

Världsbilderna - 895 ord...
Ekologi - 394 ord...

Skillat.

Kommentarer
Postat av: Maija

MATTEPROV?!

2009-01-14 @ 19:44:40
Postat av: Louise

WTF! Ingen digital bild idag heller?! Fett sämst, fast då missade jag inge iaf^^ Men ooofta :S

Och palla det med engelskan! :@

2009-01-14 @ 20:19:22
URL: http://partypussy.blogg.se/
Postat av: emelie

shit vad mkt! :O

2009-01-14 @ 20:23:53
URL: http://emelienorberg91.blogg.se/
Postat av: Becca

Checkpointen!



Nääe... >< istället ska vi ha det på fredag EFTER engelskan som vi inte har (y) kul ;o

2009-01-14 @ 20:24:25
URL: http://bexis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0