Novellskrivning

Publicerat: 2009-01-11 kl. 00:24:57

Jag får skylla mig själv som skjutit upp min novell i flera veckor. Den ska in nu på tisdag. Trots att jag har skrivit lite på den sen vi fick den har jag ändå mer än halva kvar. Det beror väl förstås på hur lång man vill att den ska bli. 1000-2000 ord står det. Ligger väl på runt 500 nu kanske? Helst av allt vill jag få ihop en 1500 ords lång novell men vi får se hur jag lyckas med det. Idag blir det iallafall en jävlans massa skrivande för att få klart den och rätta den. På måndag ska jag finslipa den så den blir så bra som möjligt. Göra ändringar, skriva till saker.. I hope it will be good! Goodnight!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det kommer nog gå bra ska du se! :)

2009-01-11 @ 02:31:07
URL: http://taike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0