Min dator är ju sär

Publicerat: 2009-01-31 kl. 16:54:09

Nä alltså det blev ju ingen buss till träningen igår. För dumhuvudet Rebecca ställer sig på hållplasen på fel sida och bussen går förbi rakt framför hennes ögon. Så det blev till att GÅ! Men okej, det tar ungefär lika lång tid att gå till träningen som att åka buss, men ändå. Träningen var ganska så rolig fastän vi körde i lilla hallen, den är MINI! Man spelar ju nästan ute mot väggarna, så liten är den. Tyvärr fick jag inte spela matchen idag pga av frånvare, var ju sjuk. Bajs, ville ju! Men vad ska man göra ... hoppas det gick bra för dem iaf, har inte hört något.

Vad har jag gjort annars idag då? Jo, jag har för det första läst jävligt mycket, Yrsa är utläst nu och nästa inlägg kommer recensionen om den! För det andra så tog Simon sönder ett fint och dyrt vinglas så mamma och jag åkte för att köpa ett nytt samt så gick vi in på MediaMarkt för att jag skulle köpa nya hörlurar. Sedan har jag skrivit några rader på svenskauppsatsen.

Min dator har för övrigt blivit cp. Fast inte själva datorn utan... google. Alla sidor som jag skriver där är helt plötsligt blockerade? Men i adressfältet är de inte det.. skumish!

Om någon timme kommer syrran och pojkvännen Andreas och ska käka middag. Det blir nog trevligt för jag är väldigt hungrig. ;) Efter recensionen ska jag fortsätta me någon läxa, och juste, måste räkna matte........


I have a secret!

Kommentarer
Postat av: Maria

vi vann med 34 :D, det där på google så är det för mig med :O

2009-01-31 @ 18:18:54
URL: http://anoddside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0