Hej på er

Publicerat: 2009-01-30 kl. 18:21:05

Om en timma har jag nyss klivit av bussen och är troligtvis redan inne i hallen där vi ska träna. Höhö. Rolig fakta vavava?
Nemen idag hade vi Geografi med Olof, vår nya mentor. Han var väl iofs ganska bra ändå trots att han inte säger till när klassen surrar för mycket. Idag hade vi bara föreläsning och vi fick inga läxor! Skönt! Och på samhällskunskapen arbetade vi bara med våran redovisning till nästa vecka!
Så vad har jag för skolarbete nu då?

Två historiauppsatser
En svenskauppsats
Japanskaprov
Redovisning inom massmedia
Frågor om massmedia

Inte så värst farligt med tanke på att jag nääästan är klar med allt. Skulle skriva ganska mycket på svenskan idag men jag somnade tyvärr. Ska nog försöka lite ikväll annars imorgon :)
Jag hooooppas verkligen att jag får spela matchen imorgon mot Lidingö! Men får inte hoppas för mycket eftersom jag missat två träningar denna vecka pga att jag varit förskyld...


Och för alla som vill veta fyller Emy 17 år idag! :D Grattis gumma* ;) XD ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det är den klänningen... jag älskar den, hon är såå fin i den! :D

2009-01-30 @ 21:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0