Godisförbud

Publicerat: 2009-01-24 kl. 22:02:36

Sitter här med en stor godispåse. Tja, inte stor just nu.. den var väl större i morse, men det är ändå rätt mycket kvar! Efter att nyss ha ställt mig på vågen har jag bestämt mig för att dessa godisar blir de sista jag äter på en låååång lång tid. Det bästa vore väl egentligen att ge hela skiten till bror min men jag känner att jag ändå vill äta upp denna innan jag täpper för min mun. Så, från och med måndag INGET JÄKLA GODIS!

Godisförbud fr o m 26/1-09 till...?

Kommentarer
Postat av: Maria

hihi jag ska ha till min födelsdag :)

2009-01-24 @ 22:22:41
URL: http://anoddside.blogg.se/
Postat av: mickis

Du behöver väll inte godisförbud!? :O :P

2009-01-25 @ 21:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0