Ännu ett sent inlägg

Publicerat: 2009-01-19 kl. 23:28:41

Jag ska bli duktigare på att uppdatera! I swear!

Aja, idag har jag spelat curling tillsammans med några andra fisar ifrån skolan! Det var jävligt svårt och halt på isen. Inte något jag skulle pröva på igen men en rolig engångsgrej. Stackars Max, han ramlade och slog i hakan så han fick åka till Danderyds sjukhus för att kanske sy! :O Får höra hur det gick imorgon...

Imorgon är det iallfall två timmars engelska, som jag berättade om förut ><. Alla ska ha sin redovisning och sen äre loooov resten av veckan! Hoppas verkligen att Oskar kommer annars måste jag nog bajsa på honom :( Haha nejdå..

På vår bana (den närmast) ser vi Max, Matte, Oskar (som gör sig beredd),
Maija (som kommer gående), Louise, Donia och Linn =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0