Ännu en torsdagsmorgon

Publicerat: 2009-01-29 kl. 07:22:41

Godmorgon alla barn! Sovit gott?
Det har iallafall jag.. tror jag. Somnade inte allt för sent! Snart är det dags för skola och jag hoppas verkligen vi inte får läxor. I samhälle kanske, men jag tror inte det eftersom vi ska ha redovisning nästa lektion. Japanska, no way! Vi får aldrig läxor och dessutom har vi ett prov att plugga på! Så ikväll måste jag nog skriva klart historians två uppsatser. Och så kommer ju Jessie, Rickard och Nattis!! :D Vi hörs!

Oh crap! Kom nyss på att vi inte alls har samhälle! Vi har ju svenska! Nämen inga läxor där förhoppningsvis.. stor uppsats till om två veckor. Hejs igen!

P.S. Hoppas bussen är skön... D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0