Sjätte februari tvåtusennio

Publicerat: 2009-02-06 kl. 18:43:13

Ännu en tråkig dagsresumé. Geografi och Samhällskunskap. På samhället hade vi bara redovisning. Det gick ganska bra faktiskt och för typ första gången i mitt liv pratade jag utan att läsa innantill. Hade inte ens en text med meningar jag skulle säga. Skillat! En tjej som går i min samhällsgrupp, men inte i min klass, sa till mig på rasten att jag pratade jättebra och att det lät som att jag visste vad jag snacka om. Så det var ju lite roligt, att en person jag faktiskt inte ens känner, eller ens har sett tidigare, kom och sa det :) Annars har det väl inte hänt så värst mycket. Gick och fråga vad jag fick i Datorkunskap, och som jag trodde, ett MVG! Hihi.. MVG hit och MVG dit.. ska fixa mig till träningen nu. Tjolahopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0