Rebecca rangordnar...

Publicerat: 2009-03-01 kl. 00:40:53

Jag har ju som många andra följt årets melodifestival. Men jag har ju egentligen inte sagt vilka bidrag jag tyckte om under alla deltävlingar.

Här kommer min lista (ej rangordnad!)

Amy Diamond - It's My Life
Malena Ernman - La Voix
Star Pilots - Higher
Måns - Hope & Glory
Alcazar - Stay The Night
BWO - You're Not Alone
EMD - Baby Goodbye
Scotts - Jag tror på oss
Molly Sandén - Så vill stjärnorna
Markoolio - Kärlekssång från mig
Shirley Clamp - Med hjärtat fyllt av ljus
Emilia - You're My World

Om jag då ska rangordna dem fem bästa då blir det nog:

1. Måns
2. Alcazar
3. Molly Sandén
4. EMD
5. Malena Ernman

Tätt därefter följer Amy Diamond, BWO och Markoolio... ;) Jag insåg just att mina fem främsta favoriter kom till final! I represent the Swedish people, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0