Natalie

Publicerat: 2009-02-03 kl. 22:25:42

Nu har man sagt adjö till lilla pluttis skruttis Natalie. Sorligt men tyvärr sant. Jag tror inte jag har snuttat med henne så här mycket förut som nu. Åh, hon är så mysig och gosig <3 Det är också så trevligt att vakna mitt i natten och höra hennes lilla gnäll, man blir glad för att hon är ju så söt! Jag kommer verkligen att sakna henne och det verkar så på henne också eftersom hon gnällde lite när vi sa hejdå.. :) :/


Så här kommer jag att minnas Natalie tills jag träffar henne nästa gång!
Mysig och gosig och glad att se mig! :D Gulleplutt!



Ola - Natalie

Kommentarer
Postat av: Jessie, Natalies mamma

hon kommer sakna dig med!

2009-02-04 @ 09:09:40
URL: http://pessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0