Middag hemma hos Challe

Publicerat: 2009-02-08 kl. 01:01:11

Efter att vi förlorat matchen, ganska rejält, och tjejerna var lite deppiga så förstörde det iallafall inte moodet hemma hos Challe =) Nej, det var en astrevlig kväll med god mat och prat! I slutet var det bara jag, Frida, Anne och såklart Challe (och Erika en stund) kvar och vi satt väl och snacka i 1 ½ timma om allt möjligt! Mycket om basket men också om roliga grejer som hänt här i livet hahaha. Så sjukt skojiga grejer dessa tjejer har att berätta XD Man garvar ju fan så skrattmusklerna spricker! Jag älskar sådana här tillfällen, när man bara kan sitta och prata och skratta. Då upptäcker jag att jag tycker så himla mycket om laget och skulle aldrig kunna lämna dem för man skulle sakna dem så himla mycket. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0