Jag orkar inte

Publicerat: 2009-02-19 kl. 17:41:51

Fy skäms. Har geografiprov imorgon och har inte pluggat någonting alls idag och ikväll är det match. Hm, hur skall detta gå? Istället har jag iallafall varit lite duktig och kommit en bra bit på religionsuppsatsen. Nejmen, jag ska plugga efter jag käkat, är föhoppningsvis piggare då.
Haha, idag på rasten när jag, Louise, Mina och Natalia väntade på att svenskan skulle börja kom en kille, som ingen av oss kände, och satte sig vid oss och sa att han hade tåkigt och att vi skulle underhålla honom. Han hade värsta skånska dialekten! Super najs ju! Han gick i tvåan, elprogrammet, och han berättade att han hade 4 timmars håltimme i schemat. Han går även eftermiddag och ÄNDÅ har han lektion klockan åtta på morgonen. Fyfan. Hoppas inte vi får något sådant sugigt schema... jaja.

Nu ska jag skriva en liten lista på vad jag har för skolarbete de kommande tre veckorna (vad jag vet just nu iaf).

  • Geografiprov
  • Historia filmanalysuppsats
  • Svenskauppsats
  • Religionsuppsats
  • Engelskaläxa
  • Två samhällskunskapsläxor
  • = || = prov i samhällsekonomi
  • Japanskaprov

Ja, det låter väl rooooooooligt?!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hahaha, skåningen! :'D

2009-02-19 @ 20:01:46
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0