Hej alla läsare!

Publicerat: 2009-02-24 kl. 22:01:07

Idag har jag varit i skolan som vanligt. Det var väl inte så värst speciellt. Fick tillbaka matteprovet. VG! Och VG var högsta också så det är ju kanoners. Jag var jävligt nära att ha alla rätt. En massa jävla slarvfel gjorde jag. Som att skriva upp ett multiplikationstal och sen skriva fel svar. Hur fan lyckas man? Räknade med miniräknaren på det talet också.. hm. Tur fick jag bara ett ½ poängs avdrag.

Efter skolan tog jag tunnelbanan till Vällingby! Har nog aldrig åkt så långt med tunnelbanan. Hela 14 stationer! Lärde mig alla. S:t Eriksplan, Fridhemsplan, Thorildsplan, Kristineberg, Alvik, Stora Mossen, Abrahamsberg, Brommaplan, Åkeshov, Ängbyplan, Islandstorget, Blackeberg, Råcksta och Vällingby! Ich bin grüm!

I vällinby shoppade jag lite. Så nu är jag mer än 450 spänn fattigare. Jag köpte en kjol (se bild), en kofta samt en ny mascara! Visst är kjolen ursnygg? Jag älskar den!


bild från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0