Alla uppsatser are done!

Publicerat: 2009-02-06 kl. 23:49:09

Är typ klar med min uppsats nu om sagor och myter. Blev nästan tre sidor. Skulle vara ungefär två egentligen haha. Men det är svårt att begränsa sig när man har mycket att skriva. 1472 ord!

Glömde förresten att berätta en viktig sak! Jag träffade min gamla klassföreståndare/SO-lärare på bussen i morse! Hon kom fram och tog tag i mig och sa "Hej Rebecca!" Jag glodde på henne som om hon var en alien innan jag såg vem det var haha. Det var lite skojigt!

Nej, nu ska jag fylla min vattenflaska för att jag törstar ihjäl, läsa och sedan pömsa! Full rulle kanelbulle imorgon med plugg, basketmatch (ska kolla på) och sedan hem till Challe på middag :D


おやすみなさい!

Kommentarer
Postat av: Maria

vi ska fira henne för att hon fyllde 18 år i slutet av november :P

2009-02-07 @ 12:29:04
URL: http://anoddside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0