25 februari

Publicerat: 2009-02-25 kl. 10:34:27

Just nu sitter jag och försöker arbeta på min filmanalys om filmen The Gladiator. Har faktiskt skrivit en hel del som kladd i min skrivbok och jag har upptäckt att jag faktiskt får mycket mer gjort om jag arbetar på det sättet. Men det är överhuvudtaget svårt att skriva uppsatser eller liknande i skolan.

När jag kom till tågstationen idag träffade jag mina systrar, Jessica och Nicole, samt lilla Alicia! :D Men hon sov så gott i vagnen.. det var trevligt att få lite sällskap till skolan för omväxlingens skull samt umgås lite med syskonen!

Idag slutar jag tyvärr sent. Klockan 15.50. Har två timmars håltimme innan sista lektionen som är idrott, lite därför att jag slutar så sent. Men vi ska faktiskt spela squash! Har aldrig gjort det och vet inte riktigt hur det går till förutom att man slår en boll med ett racket mot en vägg över en linje. Typ. Kanske är det inte svårare än så?

Nej, nu ska jag väl försöka skriva ytterligare några meningar på filmanalysen. Jag säger bara att det är tur att jag är klar med alla andra läxor så jag behöver bara konsentrera mig på denna! Vi hörs väl ikväll! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0