Vilhelm Moberg

Publicerat: 2009-04-23 kl. 21:15:43

Vi ska läsa en 1900-tals roman typ och ha redovisning på den och nu har jag bestämt mig! Det blir Vilhelm Mobergs Utvandrarna. Senare ska jag förstås också läsa Invandrarna men den kommer jag inte redovisa om.

Har skrivit asmycket på källkritiskt diskussion nu, men är långt ifrån klar med den delen. Sen har jag en massor av andra grejer att skriva in i konflikten. Ajjuuuuste, fan har ju geografiuppsats också >< Aja. Denna är först, störst och viktigast!

Nationella prov i engelska imorrn. Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Maria

ska du inte läsa nybyggarna och sista brevet till sverige oxå då? du kna ju inte läsa halv serien bara xD

2009-04-25 @ 11:40:46
URL: http://anoddside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0