Tjockis

Publicerat: 2009-04-20 kl. 15:46:07

Tråkig och helt onödig skoldag. Efter skolan åkte jag till Kista för att handla ett linne och en cardigan från H&M respektive Lindex! Nu har jag fyllt på garderoben med lite nya kläder iallafall.
  Dagens bästa är att vi flyttade religionsprovet ytterligare en vecka. Först skulle det vara idag, men då flyttade vi det till nästa vecka. Och nu igen ytterligare en vecka! Så jävla skönt då vi har massa andra arbeten.
  Dagens sämsta är att min fula skolväska gick sönder. Så nu får jag försöka laga den så jag kan ha något att bära mina böcker i. 
  Om 1h 15min är det träning så det är bäst att jag byter om inför den, chüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0