Söndagsparty

Publicerat: 2009-04-19 kl. 23:03:21

Såg ni också Söndagsparty med Filip & Fredrik? Jag såg! Tyvärr inte hela men hann komma på att det gick lagom till att Marilyn Manson klev in i rutan! Jag har faktiskt aldrig sett honom när han bara suttit och pratat så det här var något helt nytt. Han var helt normal och inte så galen som man kunnat tro. Men om sanningen ska fram har jag inte funderat särskilt mycket på hur han är till vardags. Go Marilyn!

Ni undrar säkert hur det går med mitt geografiarbete. Det går väl sådär och det ska in om lite mindre än två veckor. Höhö. Lyckades knåpa ihop en inledning på just nu 120 ord så det är i varje fall något. Angående samhällsarbetet så har jag kommit en lång bit. Är faktiskt inne på femte sidan och har väl inte så mycket kvar att göra! På tal om det måste jag nog mejla mitt arbete till min mejl ifall vi ska fortsätta med det imorgon på lektionen! Tyvärr tror jag att det lilla extra saknas i arbetet för att få ett fullt mvg, men det får min lärare i så fall tala om när jag lämnar in detta. Vi har en vecka till på oss om man behöver.
 
Nej, nu ska jag nog stänga av min lilla dator läsa lite Isfolket! :D Pussnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0