Pain in the... foot!

Publicerat: 2009-04-06 kl. 20:43:05

Det är bara att inse fakta. Jag har stukat foten. Rejält denna gång. Har nog aldrig haft så här jävla ont efter en stukning att jag nästan vill gråta varje gång jag rör på den. Nu förstördes ju mina påskplaner också. Skulle ut och springa några gånger, förhoppningsvis åka och handla nya kläder... nu vet jag inte om jag kan göra det längre. Damn foot! Jag som skulle in till stan i morgon och möta syrran som kommer från Gävle. Då sprack ju det också. Eller det vet jag ju inte ännu, kan ju vara bättre i morgon.. men det tvivlar jag på. Nu Summerland...


Kommentarer
Postat av: Jessie - Mamma till Natalie

men vi ses imorn och då kan du kramas med en förkyld nattis :)

2009-04-06 @ 20:57:33
URL: http://pessin.blogg.se/
Postat av: Maria

atans otur! hoppas det känns bättre snart <3

2009-04-06 @ 21:11:09
URL: http://anoddside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0