Konbanwa!

Publicerat: 2009-04-14 kl. 20:31:05

Upptäckte just en miss jag gjort. Jag råkade skriva Ohayoo som rubrik på det senaste inlägget fast klockan var efter tolv(!) Då ska man ju alltså säga Konnichiwa. Det kändes som morgon eftersom jag inte hade skola. Fel av mig!

Träningen tog iallafall inte död på mig. Inte så fruktansvärt jobbig konditionsmässigt då vi sköt massa skott och straffar, teknikövningar, djävulsbanan och en halvtimmes fys. På torsdag blir det militärhinderbanan. Hörde att den skulle vara grymt jobbig, och särskilt nu efter lovet. Men bara att göra sitt bästa!

Var ju i Kista som sagt. Jag planerade att köpa någon tunn tröja perfekt till det varma vädret, men kom hem med två tunna jackor istället. 700 kr blev det sammanlagt och jag känner mig nöjd. Det är ju trots allt bara 10 dagar tills nästa studiebidrag och jag har fortfarande några hundralappar kvar på kontot! Cashflow som alla säger.

Kommentarer
Postat av: Emy

Ny blogg: www.deardevil.devote.se

// Emy

2009-04-15 @ 11:05:43
URL: http://deardevil.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0