"Jag har aldrig..."

Publicerat: 2009-04-10 kl. 10:30:52

Godmorgon! Middagen hos Frida igår var trevlig. Det blev potatisklyftor och kyckling till förrätt, pizza till huvudrätt och äppelpaj som efterrätt. Vi blev så mätta på det + godis att vi inte ens öppnade de fem chipspåsarna som Viola och Mathilda hade införskaffat. Och en massa dricka blev kvar. Hm... Men annars så satt vi bara runt köksbordet (i vardagsrummet) och snackade om allt eller ingenting. Sedan när det blev tid för att åka hem kom min pappis för att hämta och då liftade även Maria och Erika med.

Idag kommer, tro det eller ej, mormor! Har varken träffat henne, Offa eller hunden på flera år. Men okej, hunden kunde de ha lämnat hemma för jag är inte så förtjust i hundar. Hoppas den fortfarande är rädd för främmande. Nej, nu ska jag gå ner till Nattis! Hör att hon ropar "BEEECCA! BEEEEECCA!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0