"Idag känner jag livet i mig!"

Publicerat: 2009-04-06 kl. 15:35:49

- För att citera Madicken.

Nejmen, det är faktiskt sant! Efter att ha helt spontant satt mig ute på altanen för att läsa tog dagen en helvänding. Hade inte direkt planerat att träna basket idag utan att istället träna på vår egna maskin här hemma. Men så ser jag plötsligt en mysko figur stå och vifta bakom buskarna. Och vem är det om inte Maria. Vi snackade lite och sedan blev det plötsligt aktuellt med träning idag, haha. Så ja, om en halvtimme.. eller lite mer, ska jag bege mig ner till hallen (gående) och lira lite med tjejerna :) När den är slut ska jag nog jogga hem... om jag orkar förstås men det gör jag nog. För idag känner jag ju som sagt livet i mig!
ATTANS! Kom på att om jag ska jogga hem måste jag ha med mig joggingskor... aja, det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0